loading...
دختر یخی.....
hadis بازدید : 49 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

يه موقعی دلت تنگ بود برامُ  دنيا مهم نبود رنگاش برات
ولی الان شدی انگشت نماههو
اين كارت بدتر بود از فحش برام
با رفتارت شدی نمكـ رو زخمُ  به خاطره توئه كه من عقب موندم
از همه چی الان پشيمونم
كه فكر تو بوده كاره هر روزم
يه موقعی دلت تنگ بود برامُ  دنيا مهم نبود رنگاش برات
ولی الان شدی انگشت نماههو
اين كارت بدتر بود از فحش برام
با رفتارت شدی نمكـ رو زخمُ  به خاطره توئه كه من عقب موندم
از همه چی الان پشيمونم
كه فكر تو بوده كاره هر روزم
.
.
خودت اينجا پيش من اما دلت جایی ديگه
يه روزی خوب يه روزی
 سرد تر از پيشه
حرف آخر
 نمونده بين ما همه چی تموم شد
فقط با يه انتخاب
خودت اينجا پيش من اما دلت جایی ديگه
يه روزی خوب يه روزی
 سرد تر از پيشه
حرف آخر
 نمونده بين ما همه چی تموم شد
فقط با يه انتخاب
.
.
.
حرفات ميلنگيد هر جاش يه بار كاش دروغات يه حدُ اندازه داشت
يه رو بمون يه روز تنهام بذار
آره عادی شده كه باشی هر بار يه فاز
هيچكسی نبود به جات اصلا نكردی واسه يه بار.دركم
رو پيچ بودی با هزار ترفندُ
اشتبام اين بود كه روت حساب كردم
.
.
خودت اينجا پيش من
 اما دلت جایی ديگه يه روزی خوب
 يه روزی سرد تر از پيشه
حرف آخر نمونده بين ما همه چی تموم شد فقط با يه انتخاب
خودت اينجا پيش من
 اما دلت جایی ديگه يه روزی خوب
 يه روزی سرد تر از پيشه
.حرف آخر نمونده بين ما همه چی تموم شد فقط با يه انتخاب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 222
  • کدهای اختصاصی